13.03.2013

Asteptari de la oameni

Astazi o sa va povestesc ce mi s-a intamplat in urma cu cateva zile. Acest "fenomen" a durat cam 3-4 zile...
Peste tot pe unde am mers, nu am ezitat sa-mi fac publicitate la blog iar unii dintre cei "instiintati" de blogul meu, citesc ce scriu, unii ramanand fideli cititori si intrebandu-ma dupa o zi sau doua: "Dar ce ai vrut sa spui acolo", altii spunandu-mi ca am dreptate sau altii incercand sa ma contrazica.
Pot spune ca am facut cateva alegeri neinspirate sau poate le pot numi greseli, intr-o oarecare masura, iar unii dintre oamenii din jurul meu au reactionat de genul: "What? Ce-ai facut?... pai nu spuneai tu..." Stop.Gata! Opreste-te...
Oamenii aceia au impresia ca daca eu scriu aici lucruri legate de viata din perspectiva mea si analizez anumite lucruri, eu nu gresesc niciodata. Ha ha...ce bine ar fi fost.
Nici gand! Gresesc! Si inca de multe ori...poate gresesc mai mult decat gresesc altii, cine stie...
M-a suprins acest mod de "vizualizare" pe care oamenii l-au dobandit asupra mea dupa ceea ce au citit ce-i  pe-aici. Sunt om, gresesc si invat din ele!
Conceptul asta nu ar trebui sa existe si nici acest mod de vizualizare asupra mea, fiindca nu sunt zeu sau atotstiutor... Sunt un simplu om care isi scrie pe blog parerea, perspectiva, viziunea asupra unor lucruri si analizarea lor, ce mare lucru ?!?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!