07.03.2013

Hotel Maria - cea mai buna alegere

Cu totii meritam o vacanta dupa luni de zile de munca, iar primul lucru care trebuie punctat pe lista noastra o reprezinta cazarea.
Primele lucruri care bifam la alegerea hotelului sunt: calitatea serviciilor oferite, pretul si renumele; cel putin, eu aceste 3 criterii sunt primele pe care le urmaresc.
Cautand pe net un hotel bun in zona dorita, am tastat pe google, cazare radauti si mi-a fost afisat Hotelul Maria. Va spun sincer, ca din primul moment in care am vazut frumusetea hotelului prin ochii fotografiilor facute si postate pe site, mi-am fixat alegerea pe acest hotel.
Este un hotel de 4 stele si ofera cazare la cel mai bun pret. Este cel mai renumit hotel din Radauti asezat chiar in inima Bucovinei, la mica distanta de manastirea Bogdana, loc care merita vizitat de fiecare om care trece prin acea zona.
Revenind la serviciile oferite, pot sa enumar cateva cateva: mic dejun - inclus in pretul camerei, mini-bar si internet wifi gratuit.
Dimineata ma pot bucura de un mic dejun cu servire la pat, langa mine laptopul stand pe blog si facebook, si bucurandu-ma ca am facut alegerea corecta va recomand cu caldura acelasi loc primitor pe care si eu l-am ales.
Pentru a va convinge de toate aceste lucruri, va recomand sa intrati pe site-ul acestui hotel si va veti convinge singuri.

O vacanta perfecta incepe cu o cazare la Hotel Maria...


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!