14.03.2013

Google Reader se desfinteaza

Google Reader este un serviciu pe care aproape toti bloggerii care detin un blog pe platforma blogspot, il folosesc. Momentan sunt abonat la peste 130 de bloguri si pe care le citesc datorita serviciului Google Reader.
Pentru cei care nu stiu ce este Google Reader va explic imediat...
Dupa ce ne logam pe pagina blogger.com, sub blogul nostru ne apare "Lista de lecturi" iar acolo sunt afisate ultimele articole scrise de pe blogurile pe care le urmarim.

Aflati ca serviciul Google Reader se va inchide incepand cu data de 1 iulie 2013, iar singurele metode pentru a citi un blog sunt:
- notarea adresei blogului respectiv
- accesarea din blogroll
- Abonarea prin email.


Abonarea prin email cred ca va ramane cea mai buna modalitate fiindca in felul asta primim notificari prin mail de la blogurile pe care le urmarim.
Eu sunt abonat prin mail la toate blogurile ce detin acea optiune de abonare prin email pe pagina.
Dar un lucru este clar, numarul de vizualizari pe bloguri va scade vertiginos. Cine se apuca sa bage sutele de bloguri in blogroll?
Dezactivarea serviciului Google Reader este cea mai neinspirata alegere facuta de cei de la Google.

Am cautat un inlocuitor pentru Google Reader pe internet care poate fi integrat pe blog, dar nu am gasit. Sunt cateva site-uri, dar totul ramane pe extern, ceea ce nu-mi convine.
Asa ca apucati-va si abonati-va prin email la blogurile pe care le cititi sau notati adresele pentru a le putea urmari in continuare dupa dezactivarea acestui serviciu.
Share:

12 comentarii:

  1. E prima dată când aud de această schimbare şi nu îmi place deloc! Sper ca şi cei de la Google să conştientizeze că popularitatea lor o ia la vale prin această decizie.
    Ca alternative, recomand NetworkedBlogs şi LinkyFollowers. Şi fireşte, la fel de uşor e şi să salvezi pagina la secţiunea de bookmarks a browserului folosit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce aiurea....sper sa n-o faca, ar fi foarte greu pentru toti bloggeri. Mersi ca ne tii la curent cu noutatile din domeniu.

    RăspundețiȘtergere
  3. o nuuuuuuuuuuununununununuuu. Poate se razgandesc ! Deafpt nu ca poate, trebuie !!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce, cum? pe bune? cat de vaci! asta era una din cele mai bune parti...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate, doar ca decizia este oficiala si definitiva.
    Asa cum am spus, sunt serviciuri externe. Ma interesa un fel google reader pe care sa-l adaug pe blog printr-un cod html.
    Eu folosesc Feedly ca extern cu lista de bloguri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Decizia este oficiala si definitiva.
    Si eu va multumesc ca imi accesati pagina. Incerc sa va tin la curent cu tot ce pot.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu mi-as dori dar decizia este oficiala si definitiva, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum se face ca avem aceeasi parere? ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Serios? Nuuuuu!!! :(( Ce naspa! Oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei considera ca nu serviciul nu are destui utilizatori.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!