16.03.2013

Moment de glorie la Romanii au talent

Aseara m-am uitat la emisiunea Romanii au Talent cu mare satisfactie dupa ce am vazut la tv secventele din emisiune.
Dar nu pot sa nu o remarc pe "Bunica" care a venit si a facut show pe scena.
"Esti seexxyyyyy..." - vorba bunicii care ne-a amuzat pe toti.
Consider acel numar ca fiind un moment de glorie la Romanii au Talent. M-am amuzat copios si mi-a inveselit seara la maxim.
Nu stiu ce ar face restul, dar raspunzand la intrebarea lui Mihai Petre, care a spus-o multor concurenti: "Cumperi un bilet la spectacolul pe care il oferi?" eu as raspunde DA!
As cumpara un bilet sa revad un astfel de moment, de zeci si sute de ori.
Poate nu este cel mai mare talent al Romaniei, dar pentru mine, aseara a fost nr.1.
Cel mai amuzant moment la Romanii au Talent,ever!


Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!