23.04.2013

Lumea in alb-negru

Pasesc pe asfaltul rece al strazii care zilnic este calcat in picioare de diferiti oameni, cand spun diferit ma refer la stare,varsta,gandire etc.
Acum pasesc si eu, oare pot simti ce au simtit si oamenii care au calcat acest asfalt? Nu, niciodata nu voi putea asta, dar un singur lucru pot simti la fel ca si eu, raceala din picioare.
Ma uit in jur, vad totul in alb-negru. Desi se spune ca doar 12% din oameni viseaza alb-negru, iata ca ma numar si eu printre ei, dar stai! Eu nu visez, lumea chiar s-a transformat in alb-negru.
Tot ceea ce vedem in jurul nostru reflecta actiunile si gandirea noastra asa ca sa nu ne mire ca primim rautate din jurul nostru, fiindca,in primul rand, noi suntem primii care oferim asa ceva.

Ceea ce dai, aia primesti...
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!