24.04.2013

Accesorii pentru pisici de la petpal.ro



Cred cu tarie ca fiecare locuinta are sau trebuie sa aiba macar un animal de casa. Eu sunt iubitor de pisici si am o pisicuta de 6 ani, alba la culoare si foarte jucausa. Imi plac pisicile pentru ca sunt tare alintate, pufoase, dar si viclene, cel putin pisica mea, duce o cantitate enorma de viclenie in spinare, asta fara sa mai spun la cat de lenesa este, sta cu burta la soare, pana se parleste si tot nu se misca.
Defapt, am si eu zilele mele pline cu lene si ma comport la fel ca motanul meu, dar sa trecem peste asta...

Dar spun ca se bucura de accesorii pentru pisici mai bine decat ma pot bucura eu de dormitorul meu. De ce? Pai priviti si voi cum domneste pisica mea in fiecare ziua si de ce accesorii se bucura ea:



 Pai spune-ti si voi, nu se merita sa fii pisica? Stai toata ziua, dormi, mananci, te joci si torci atat!Asta da activitate prielnica...
Si eu daca as fi fost pisica m-as fi bucurat de aceste accesorii, decat de un simplu pat; sunt gelos pe pisica acum :))
Toate acestea, eu le-am comandat de pe petpal.ro fiindca este cel mai de incredere magazin online de specialitate, ofera produse la cele mai bune preturi si calitate garantata.
Asa ca daca ai o pisica, catel sau papagal, le poti asigura confortul maxim cu un singur click pe acest magazin online.
Sper ca nu aveti alt animal de companie in afara de hamster,pisica,catel sau papagal, nu de alta dar am vazut ca pe strazile Bucurestiului, in ultima perioada, este mai la moda sa ne plimbam purceii si gainile. Eeee, dar ce pot stie eu despre extravaganta...

Pisica mea are sa va spuna ceva: Meow Meow Meow Meow
Traducere: Stapanul mi-a asigurat cel mai bun confort de la petpal.ro.
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!