29.04.2013

Cum folosesc eu retelele de socializare?




Eu nu prea am fost si sunt adeptul retelelor de socializare, mai ales in ce scop le iau unii.Unii se folosesc de aceste metode pentru a face escrocherii, altii ies la agatat online fiindca e mai usor sa vrajesti pe cineva ascuns in spatele unui monitor si tastand vorbe de duh decat sa vrajesti face-to-face.
In fine, in orice retea de socializare exista si uscaciuni, doar ca spatiul online romanesc este mai plin de asa ceva decat in alte tari. Asta este adevarul, nu o spun cu rautate. S-a discutat si la tv despre partile negative ale retelor de socializare si s-a vorbit foarte mult si pe seama romanilor la tema asta.

Eu nu am avut facebook pana nu am avut blog.Eu nu am folosit retele de socializare pana la varsta de 18 ani, atunci cand mi-am creat blogul fiindca le consideram doar o pierdere de timp.
Acum am conturi pe retele de socializare, precum: facebook, twitter si g+. Dar ce ce?
Raspunsul este simplu: Promovare! In afara de promovare si o discutie pe chat cu cineva , restul lucrurilor ce mi le ofera o retea de socializare nu ma tenteaza.

Retelele de socializare si-au creat o legatura cu blogging-ul fiindca pana in prezent, ramane cea mai buna modalitate de promovare a continutului de pe bloguri.

Tu in ce scop folosesti retelele de socializare?
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!