07.04.2013

Sa raspundem la intrebari...

A venit timpul sa mai raspund la cateva intrebari primite pe email...

1."Salut. M-am inscris si eu in siteul ala Blogawards, dar blogul meu are abia 2 saptamani. Cum fac sa particip la concursuri?" (Daniel)

Scrie pe blog in continuare ceea ce iti place, ce vrei sa afle lumea si mai lasa timpul sa treaca. Toate campaniile iti cer 2 sau 3 luni vechime pentru a te putea inscrie.

2."Buna,Vioreld. Ma numesc Mirela Bajuianu si sunt din Iasi. Am o intrebare: Concursurile afisate pe blogul tau sunt destinate doar bloggerilor?"

Da! Daca doriti sa participati, creati un blog si apucati-va sa scrieti.

3."Heyy. Te pup :* Sunt Dana, ti-am mai scris mai demult si revin din nou, pentru ca am o nelamurire. Am vazut ca pe bannerul tau de sus scrie "social 2.0", ce inseamna?"

Buna,Dana! Ma bucur ca ai revenit si sa o faci de fiecare data, aici esti primita cu usile larg deschise si cu caldura.
Semnificatia acelui "social 2.0" este reprezentata de dorinta mea de comunicare prin acest blog. Doresc comunicare, sfaturi,critici si pun bazele succesului in asta, iar cheia consta in comunicare!


4. Ma numesc Ioana Potcovaru si am 24 de ani. Am vazut pe blogul tau o publicitate la bratari si inele si am intrat si eu dar nu am gasit exact ce cautam, adica: lantisoare. Doresc ceva creativ si foarte original de pus la gat, stii cumva cum pot cumpara lantisoare?

Buna Ioana. Ai punctat bine "publicitate pe blog" fiindca acele inele si bratari nu sunt facute de bine. O prietena se ocupa de crearea lor, ea are talentul si le da viata, la propriu. Eu nu stiu ce sa zic... contacteaz-o pe Lavinia folosind acest mail: accesoriifrumoase@yahoo.com
Ea te va ajuta!

5.De ce faci publicitate la BlogAwards? Ce ti se pune in poala? (Andrei Calin)
In primul rand nu mi se pune nimic in poala. BlogAwards este un site care face legatura intre companii si bloggeri prin intermediul concursurilor, dar pentru mine, BlogAwards inseamna mai intai, comunitate! Un loc in care se aduna toti bloggerii care doresc competivitate si care au dorinta de a castiga.
BlogAwards inseamna munca, iar eu apreciez munca fiecarui om. Si pentru orice eventuala "reclamatie" de la tine, am primit acordul de a pune campaniile la mine pe blog pentru publicitate si pentru a indemna bloggerii sa se inscrie la concursuri.
Si vreau sa spun ca sustin acest proiect cu tarie, fiindca este un proiect calitativ, bine gandit, bine incorporat in mediul online care ofera siguranta si incredere. Un proiect care il voi sustine in mediul online (pe bloguri, retele de socializare) pana in momentul in care voi parasi mediul online, lucru care nu se va intampla niciodata.
Daca tie nu-ti convine, asta e problema ta, nu a mea! 
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!