16.04.2013

Iubirea mea fata de o tara...

Articol personal...!

Astazi va vorbesc despre pasiunea mea legata de o tara.
Imi place la nebunie tot ce tine de aceasta tara, Turcia. Este un loc minunat si mereu savurez imagini si filmari pe internet.
Imi plac plajele, orasele, muzica lor, terasele...tot tot tot, chiar si filmele turcesti, sunt mort dupa ele.
Singura tara in care as vrea sa-mi petrec o vacanta este Turcia. Imi place si limba lor si mi-ar fi placut sa le invat limba la scoala, dar nu se face la noi "asa ceva" mneah...

Se spune ca fiecare om este innebunit dupa o tara, a mea este Turcia, a ta care este?
Share:

Un comentariu:

  1. De-abia astept sa o descopar, am bilet pentru vara asta in Turcia, nu am fost niciodata acolo.
    In ceea ce priveste tara preferata, nu am colindat prea mult tarile, desigur ca fiecare dintre ele are ceva frumos care te poate atrage, dar consider ca avem prea multe lucruri frumoase si la noi, asa ca inca iubesc Romania!!! :)

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!