18.04.2013

Profesionalism foto si video pentru nunta din Bucuresti



Capitolul 1 - Inceput de amintiri

Stateam pe canapeaua de piele cea calduroasa cu o cana de ceai in mana care nu doar ca imi incalzea degetele reci de la atata vreme neprimitoare in viata mea, dar imi incalzea si sufletul cu incurajarile de rigoare ca totul va fi bine.
Nu era un moment tocmai placut din viata mea, fiindca anumite probleme ne distrugeau starea de bine si incercam de fiecare data sa gasim un elixir pentru asta.
Elixirul tineretii, frumusetii si iubirii noastre, am fost noi! Ne-am avut unul pe celalalt in cele mai frumoase momente ale vietii dar si in momentele mai putin bune.
Intr-un final, asta inseamna cu adevarat un cuplu totalitar, un cuplu al carui sentiment de iubire nu este degradat de trecerea anilor.
Ioana statea pe pat si se uita la mine unde stateam pe ganduri si sorbeam din cana de ceai precum un robot, stiam ca fac acel lucru dar nu-i acordam nici-o atentie.
Imediat mi-au venit in minte cateva fragmente din povestea vietii noastre, cum ne-am cunoscut, cum a evoluat relatia noastra si cum am ajuns in fata altarului.
Iubirea noastra a fost mai mult decat pot scrie ca simplu scriitor, fiindca nici zecile de cuvinte scrise nu pot asculta graiul iubirii noastre.
Ma uit la Ioana, cea mai minunata printesa din viata mea, cea care a ales sa-mi fie alaturi pentru totdeauna. Observ aceiasi ochi negrii stralucitori, care m-au fermecat de la prima intalnire, acelasi chip de inger si acelasi trup firav, incat daca-i pui si aripi, nici acestea nu sunt demne de trupul ei.



Capitolul 2 - Amintirile alegerilor noastre
Am lasat cana de ceai, pe jumatate terminata si i-am spus sa vina langa mine. Momentele cand o privesti cand se ridica din pat, parca sunt desprinse din filme, actiunea parca se deruleaza in slow-motion si vezi toate aspectele care te-au atras la ea.
Vine langa mine, ma saruta si pune,usor,capul pe pieptul meu. Intind mana spre noptiera si iau albumul de nunta.
Il tin intr-o mana si-l deschid, ea pune mana peste a mea si-mi spune:"Iti mai amintesti?" Asa incepe filmul amintirilor noastre...

Pregatirile noastre de nunta nu au durat foarte mult fiindca am fost decisi din prima secunda ce ne trebuie si ce trebuie sa luam. Cand lumea punea atentie pe local, mancare,bautura si alte cele, prezente pe mese, noi am pus atentie pe imortalizarea celei mai frumoase zile din viata noastra in fotografii si filmari.
Stiam ca decizia noastra se rezuma la Joita Lucian si echipa lui fiindca l-am cunoscut pe Lucian, cu ceva timp in urma, datorita unor prieteni, care, initial, tastand pe google foto video nunta Bucuresti , mi-a aratat pagina lui, iar in urma la ceea ce au vazut acolo, au hotarat sa-l aduca pe Lucian la nunta lor sa le imortalizeze fericirea in fotografii.
Acolo l-am cunoscut pe Lucian si echipa lui. La prima vedere am considerat ca sunt oameni speciali dar dupa ce i-am vazut si in actiune, atunci am zis: Sunt profesionisti, jos palaria!
Poate, din acel moment mi s-a dezvoltat si mie pasiunea fata de fotografii si desi stiu ca nu o sa ajung niciodata la acea performanta, voi face fotografii din pasiune.
Cand am dat mana cu Lucian, mi-am dat seama ca acest om traieste pentru fotografie, si este atat de pasionat de munca pe care o face incat ridica fotografia la nivel de arta.
Fotografiile lui nu exprima doar momentele speciale din viata unor oameni, ci fotografiile lui reda graiul sentimentelor a doi oameni care se iubesc si-si declara dragoste vesnica in fata altarului.
Lucian este un om artistic care a invatat tot ce s-a putut despre fotografie si astazi dispune de toata tehnica necesara incat sa multumeasca si pe cel mai pretentios om.
Munca acestui om este de apreciat, iar preturile serviciilor oferite de el sunt mai mult decat accesibile.

Deci, alegere clara: Lucian!
In ceea ce o priveste pe sotia mea, nu a apucat sa se gandeasca prea mult la o rochie de mireasa fiinda si-a gasit rochia perfecta dupa 2 minute dupa ce a intrat intr-un magazin cu astfel de rochii.
Ea este subiectiva! Daca o mai puneam sa caute si 4 ore si eram sigur ca alta rochie nu alegea. Nu o spun in sensul ca rochia arata rau, din contra, era superba.



Capitolul 3: Nunta

Daca as putea ridica fericirea la puterea un milion, v-as putea descrie acel moment aici. Nu-mi doream mai mult de la viata, decat iubire; si am gasit-o pe ea: cea mai frumoasa si speciala femeie din viata mea.
Chiar si in clipele noastre de neatentie, Lucian a stiut cum sa surprinda momentele speciale, iar la nunta a fost mai mult decat un fotograf profesionist, ne-a fost, in alta ordine de idei, PRIETEN!

Capitolul 4: Prezentul
Acum, stau pe aceasta canapea si rasfoiesc paginile amintirilor noastre cu ajutorul unui album foto, care este de nepretuit, datorita lui Lucian si echipei lui. Doua persoane ce s-au tinut de mana in fata altarului rasfoiesc, acum, paginile albumului nostru de nunta.
Ceaiul din cana s-a racit in urma momentelor noastre de amintiri, dar relatia noastra se incalzeste cu fiecare minut petrecut impreuna.

P.S. Lucian: Curand va sosi si vremea cand eu si sotia mea vom fi prezenti in biserica dar cu al nostru copil spre botezare. Trebuie sa iti continui misiunea pe care ai inceput-o cu noi si sa imortalizezi botezarea ingerasului nostru spre a ne aminti de acel moment peste ani si ani, cum astazi, prin fotografiile tale, ne amintim de nunta noastra.


Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!