15.04.2013

In pas grabit de...nunta



Era vineri seara, ora 23 si nu puteam sa dorm. Sorbeam dintr-o ceasca de culoare alba, niste ceai si ascultam linistea din jurul meu. La acea ora, decat un singur lucru imi putea perturba starea, telefonul. Iar inevitabilul s-a produs...
Suna telefonul! Ma uit si vad ca este Elena, buna mea prietena din departare, mie asa imi place sa spun. Ea a plecat din oras cand s-a inscris la facultate si chiar si acum dupa ce a terminat, a ramas tot acolo, la Suceava fiindca si-a gasit perechea acolo si asa a considerat ea, ca viitorul ei sa se bata in cuie la Suceava.
Are nunta organizata in aceasta vara si o felicit. Ma bucur pentru ca si-a gasit iubirea si urmeaza acest pas mare.
Las ceasca de ceai jos si pun telefonul la ureche:
Elena: Buna Viorel! Sper ca nu te deranjez cu telefonul la ora aceasta
Eu: Nu-i problema! Inca nu am adormit, savuram o ceasca de ceai.
Elena: aaaa....da! Tu si ceaiurile tale. Te-am sunat sa te intreb daca poti sa ma ajuti cu o chestie. Noi vrem ca in aceasta vara sa avem nunta, dar ca pregatiri, suntem un mare 0. Viitorul meu sot nu stie prea multe despre astea, sa nu se inteleaga ca te consider expert (spunand asta pe un ton haios), dar la tine am gasit mereu rezolvarea.
Eu: Elena, nu trebuie sa iti faci griji. Intra pe google si scrie: decoratiuni nunti neamt , si dai click pe primul site. Vei vedea ca este vorba despre Weeding Planner...Ei au tot ce-ti trebuie pentru nunta ta si sunt de incredere. Stiu pe cineva care si-a pus baza in ei si nu a fost deloc dezamagit. Sunt oameni care fac asta de ani de zile, oameni cu experienta care nu doresc sa dezamageasca pe nimeni. Scopul lor este de a crea spatiul de vis pentru nunta ta. 
Elena: Tocmai am laptop-ul in fata si am intrat pe site-ul lor, rasfoiesc cu privirea imaginile de pe site si imi place enorm ceea ce vad aici. Multumesc mult Viorel, stiam ca la tine gasesc rezolvarea problemei mele.
Eu: Ma bucur ca m-ai sunat si te-am putut ajuta asa...telefonic. Sa ai o seara minunata! 

Am inchis si am pus telefonul pe masa, era cald telefonul, deci stiam ca mi-a transmis cele mai calde imbratisari si ma bucur sa vad ca am putut-o ajuta pe Elena. Defapt, ajutorul nu-l ofer eu, adevaratul ajutor consta la cei de la Weeding Planner, singurul lucru pe care l-am facut este sa-i recomand prietenei mele, si va recomand si voua acelasi serviciu de decoratiuni pentru nunti.
Share:

2 comentarii:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!