25.04.2013

The Versatile Blogger Awards



Am primit un premiu de la Ada ^_^ Multumesc mult :*

Reguli :
- Mulţumeşte-i celui care ne-a nominalizat . (politeţe)
- Introdu un link către blogul lor . (politeţe)
- Selectează 15 bloguri pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti de ceva vreme .
- Nominalizează 15 persoane pentru VBA .
- Spune-i celui care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine .



Multumesc mult Ada :*

http://strange-song.blogspot.ro

Bloguri selectate/nominalizate:
Ascunsa
♥ C.L.M.` s Blog ♥ 
Curcubeul viselor
De vorba cu viata...
Dudus uita sa viseze
Piscotica 
Război în... 1
Sorana's blog
Jurnalul unui suflet
Iubire si alte ganduri
Emme scrie
Ceea ce gandesc,sincer
A place called Nirvana
Sper ca n-am uitat pe nimeni, daca am facut-o, imi cer scuze. Nominalizarea este pentru toti, premiul este pentru voi toti!

7 lucruri despre mine:
1. Iubesc sa scriu si sa citesc
2. Urasc matematica
3.Imi plac desenele animate ^_^ In special anime-urile
4. Nu-mi place sa fiu calcat pe "coada" fiindca atunci zgarii mai rau ca un motan
5. Sursa mea de inspiratie este muzica
6. Imi place sa colaborez cu oameni carora le plac sa colaboreze cu mine
7. Imi plac oamenii sinceri si directi.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!