29.04.2013

Cuvintele cheie pacalesc oamenii



In acest articol vreau sa va vorbesc despre un tip de bloggeri care nu-mi plac. Acei bloggeri care fac continut "mincinos" pe blogurile lor. Iar atunci cand spun minciuna nu ma refer la faptul ca minte el ca autor, ca in loc sa spuna ca a mancat chips-uri, spune ca a mancat corn. Nuuu...
Acei bloggeri care se folosesc de anumite cuvinte cheie pentru ca articolul/articolele lor sa apara pe prima pagina in motoarele de cautare.
Multi profita pe seama acestor cuvinte cheie dar nu vor rezolva nimic, mintind publicul.
Ei scriu articole despre mancare, dar la cuvinte cheie apare: youtube,facebook,twitter, cum sa faci bani online, joburi disponibile sau cine stie ce alte cuvinte cheie.
Si automat ca, mie, ca cititor, nu-mi convine ca atunci cand caut pe google: "joburi disponibile" sa gasesc un articol despre mancare. Este adevarat ca acel blogger si-a castigat o accesare de la mine in acea zi, dar eu stiu ca pe acea pagina nu o sa mai intru, ceea ce inseamna ca el deja a pierdut un posibil cititor.
Eu sfatuiesc bloggerii sa nu apeleze la astfel de trucuri fiindca nu prea ajuta la nimic. Degeaba ai 10.000 de accesari daca nimeni nu e interesat de munca ta sau nu-ti comenteaza nimeni niciodata articolul fiindca el nu a gasit ceea ce a cautat pe pagina ta, ci a fost mintit ca pe pagina ta se afla raspunsul la intrebarea lui.

Poti face trafic pe blog cinstit, fara trucuri, ci doar cu munca!
Share:

Un comentariu:

  1. Unii bloggeri fac orice pentru a capta atenţia.Eu una m-aş mulţumi şi cu un singur cititor fidel,că aşa ştiu că poveştile mele plictisitoare sunt citite.În fine,popularitatea îi tâmpeşte pe toţi..de aceea se ajung la minciunile acestea cu cuvintele cheie.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!