10.04.2013

Cu ghicitul la prima ora...

O zi obisnuita...


Ma intalnesc cu un bun prieten si stand de vorba, aflam ca mergeam amandoi in aceeasi directie, asa ca ne-am continuat drumul discutand despre diferite chestii.
Trecem printr-un parc, acolo gasim o tanti cu fuste lungi de zicea: "Hai, mancati-as sa-ti zica yo viitoru' tie".
Am spus in numeroase articole ca eu nu sunt absolut deloc de acord cu asa ceva si cred ca este singurul lucru pe care il urasc.
Cum tanti statea pe langa singura zona de acces in parc, trecem pe langa ea si-l apuca de mana pe tovarasul meu de drum si-i spune: "haide sa-ti zica tanti ceva de tine pentru 2 lei".

Eu: Haide, sa plecam...

El: Dar mi-a starnit interesul...as vrea sa stiu ce zice.
Eu: Tu stii ce cred eu! Ai de ales: stai aici cu ea sa-ti spuna ca maine castigi la loto sau te calca trenul sau vii cu mine! Ai grija ce alegere faci ...
El nu a zis nimic timp de 30 de secunde... D'apoi, si tacerea-i un raspuns.
Am plecat si mi-am vazut de drum. La intoarcere, pe la mijlocul drumului m-am intalnit cu el si a incercat sa-mi vorbeasca, doar ca i-am spus: "Taci! Cu mine nu mai ai ce discuta!", nu a zis nimic iar eu mi-am pus castile in urechi si mi-am continuat drumul.

Nu vreau sa-mi infectez viata cu ghicitori, dat in carti sau alte cele... Daca ai "contactat" asa ceva, cu mine ai rupt-o definitiv!

Este viata si alegerea mea. Daca vrei sa pasesti in viata mea, vino curat pe picioare, nu vreau sa-mi murdaresc presul de la intrare cu gunoaiele voastre.


Share:

2 comentarii:

  1. Sunt iselatorii cu mici trucuri de a te amagi ca "vrajitoarea" ar poseda asa zise puteri magice.
    Curiozitatea din pacate atrage multe victime in arta inselatoriei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Palma are semne distincte care au legatura cu destinul omului.
    Se poate "ghici" chiar trecutul...
    Poate ca tiganca aia voia sa insele dar liniile din palma au un mesaj.
    Nu te apuca sa judeci ceea ce nu cunosti.
    Acorda-ti 10 sau 15 ani de studiul al fenomenelor neintelese, al religiilor, si apoi poate vei judeca altfel.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!