01.04.2013

Era filmelor



Astazi o sa va vorbesc despre un subiect foarte amplu si adorat de toti: filmele.
Seara mi-o termin cu un film bun si o cana de ceai fierbinte, cea mai buna metoda de relaxare si a incheia o zi incarcata.
Ador filmele de actiune, dragoste, drama,comedie si razboi; dar asta nu inseamna ca nu-mi plac celelalte. Acestea sunt genurile mele preferate si marea majoritate a filmelor urmarite fac parte in aceste categorii.
Astazi vreau sa va impartasesc si voua un site peste care am dat de curand si de pe care vad filmele, fara sa fiu nevoit sa cumpar sau sa descarc filme de pe internet.
Este un site cu filme online traduse, care pune pret pe calitatea filmului la vizionare. Este adevarat ca trebuie o conexiune buna de internet, conexiune pe care o detin si ma declar multumit de serviciile oferite de acest site.

Pe site gasim o ordine foarte exemplara in materie de filme, ele fiind afizate in ordinea cronologica a postarii lor si pe categorii.
Intotdeauna am apreciat filmele online si va spun si de ce...
Cand ne uitam la tv la un film, in momentul de maxima actiune, pac... publicitate. La un film de 90 de minute, mai avem 30-45 de minute de publicitate ceea ce nu mi se pare deloc bine si in regula.
Am incetat sa mai ma uit la filme la televizor, din cauza acestui lucru, in favoarea filmelor online. Aici stau in fata calculatorului, vad filmul fara intreruperi de publicitate iar daca intervine ceva, pot pune pe "Pause" cateva minute, lucru imposibil din fata televizorului.

Dar, revenind la site-ul cu filme, cred ca este un site nou deschis, datorita faptului ca filmele sunt foarte cautate la ora actuala iar pagina de facebook a lor nu detine nici macar 100 de like-uri.
Indiferent ca sunt la inceput sau nu, eu le urez succes pe mai departe, sa posteze cat mai des filme si sa ne incante cu munca lor.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!