09.04.2013

Pantofi pe gustul fetelor de pe pantofiori.net




Site-ul pantofiori.net, pentru mine, nu este doar un simplu site care detine pantofi si botine pentru fete, ci un site care a raspuns la apelul de ajutor al unei bune prietene.
Povestea trebuie sa o stiti si voi, deci...

Un eveniment foarte important in viata unei bune prietene care implinea frumoasa varsta de 18 ani. S-a organizat o petrecere si am ajutat-o foarte mult la pregatirile necesare, numai ca un lucru inevitabil s-a intamplat.
Eram cu 3 zile inainte de marea petrecere, ea mi-a aratat rochia de seara pe care o cumparase, apoi a decis sa-mi arate si pantofii pentru seara petrecerii. Erau intr-o cutie de culoare neagra, aratau bine pantofii si am intrebat-o:
Eu: De unde i-ai cumparat?
Ea: De la magazinul [x] din centru...
Eu: Sunt superbi! O sa-ti stea super cu acesti pantofi, mai ales ca se asorteaza cu rochia...
Ea: Crezi?
Eu: Mai mult decat cred. Sunt sigur...
Ea: Eii... pana acum nu i-am incalcat, nici macar cand i-am cumparat. I-am spus vanzatoarei ca port marimea 39 si i-am luat.
Eu: Si stii ca iti vor fi buni?
Ea: mmm... Pana acum tot ce am luat la marimea 39 au fost buni de mine, crezi ca ar fi mai bine sa-i probez?
Eu: Eu zic sa-i probezi sa nu ai vreo surpriza pe urma.
Adina i-a incalcat, erau buni de ea, apoi o pun sa se miste putin cu ei si sa admir feminitatea si frumusetea ei, doar ca inevitabilul s-a produs: la doar cativa pasi facuti, pantofii s-au rupt.
Nu ne-a venit sa credem cand am vazut ca acei pantofi superbi s-au rupt.
Adina, imediat a inceput sa planga si a spus, printre zecile de lacrimi:"Eu, acum cu ce o sa ma incalt?" 
Am rugat-o sa-si dea jos pantofii, sa ia loc langa mine si sa-si stearga lacrimile fiindca nu are de ce sa planga fiindca o voi ajuta eu.
Adina: Si...cum ma vei ajuta?
Eu: Te-ndoiesti de mine? Te-am lasat eu vreodata la greu?
Adina:Nuuu...
Am luat laptop-ul ei, l-am pus pe picioare, am intrat pe google, am scris pantofi si botine si am dat peste site-ul pantofiori.net, un site care vine in ajutorul tuturor fetelor :)
Si cum fetele prefera la petreceri pantofi cu toc inalt, am intrat si i-am aratat cateva perechi, si imediat mi-a smuls laptop-ul din brate exclamand: WOW!!!
Dupa 30 de minute de vazut pantofi, se uita la mine si ma intreaba: "Dar oare vor ajunge la timp daca comand?"
Eu: Nu trebuie sa-ti faci griji. Coletul iti vine in cel mai scurt timp posibil printr-o firma de curierat.
Si dupa intregi momente de savurare si examinare a pantofilor cu toc inalt de pe site, Adina s-a decis! Aceasta era perechea de pantofi ideala pentru seara cea mare:


Cum sa nu fie minunat sa vezi astfel de pantofi in piciorele unei fete, iar eu cred ca aceasta culoare rosie scoate feminitatea in relief. Pai, nu?

I-am comandat si pantofii au sosit foarte repede iar la petrecere, Adina a purtat cei mai frumosi pantofi, de printesa. De atunci, recomandam tututor acest site si va recomand si voua sa aveti incredere in ei, fiindca ei deja isi pun increderea in noi!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!