26.04.2013

Luna roz sau nu?



Imaginea de mai sus este preluata de pe un site de stiri. Nu stiu cat Photoshop a folosit astia pentru poza asta, dar astia ne mint pe fata.
Am stat aseara pana la ora 23:07 sa vad punctul maxim al eclipsei si ghici ce? 2% din suprafata lunii a fost umbrita, atat! Si asta a fost denumit fenomen astrologic nemaipomenit, pffff...
Imi pare rau dar eu l-am considerat pierdere de vreme. Cablurile de internet si telefonie si-asa imi ofera eclipsa partiala de luna in fiecare seara, deci nu m-a impresionat cu nimic.
Iar luna a fost alba la culoare pe toata perioada eclipsei. Numai prin obiectivul foto sau diferite aparate se putea observa dar cum nici eu nu ma pot lasa mai prejos, mi-am pus ochelarii de soare si tot am vazut-o roz.
Da! Exact... luna s-a vazut roz cu ajutorul ochelarilor de soare.
Cine a urmarit fenomenul nemaipomenit rahatul ala de fenomen?, ca pe mine m-a plictisit. Trebuiau sa-mi ridice astia statuie langa fereastra pentru nimicul pe care l-am asteptat.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!