11.04.2013

Testat pantofi sport de la ZorileStore



Perechea de pantofi sport din imaginea de mai sus, sau adidasi, cum ii spunem noi, mi-a fost inmanata saptamana trecuta pentru testare, de la ZorileStore.
Coletul mi-a sosit in scurt timp printr-o firma de curierat. Imediat am pus coletul pe masa, si cu ajutorul unei forfecute am deschis cutia in care se ascundea acesti adidasi minunati.
Eu iubesc culoarea verde si de aceea am tinut neaparat sa mi se inmaneze o pereche de adidasi cu verde, mai ales ca acum a sosit primavara.
Imediat mi-am pus perechea de adidasi in picioare si am plecat sa drum, defiland mandru pe strazi. Eeee... pantofii sport chiar erau foarte confortabili si flexibili, si i-am asortat cu un tricou alb si cu cateva modele verzi pe el.
Au un design modern, sunt tocmai perfecti pentru acest sezon si sunt foarte usor de intretinut.
Dupa ce m-am intors de la plimbare, i-am dat jos din picioare si practic ma simteam descult, desi, teoretic...eram descult.
Picioarele mele s-au indragostit de aceasta pereche de pantofi sport si in fiecare seara, picioarele ma rog daca pot dormi cu adidasii si eu le spun: Nu...nu... nu aveti voie! 

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!