22.04.2013

Marea si cazarea



Vine din nou vara si trebuie sa ne gandim unde sa ne petrecem vacanta. Abia astept zilele acelea calduroase pentru a ma putea bucura la maxim de soare si sa stau, lejer, intr-un tricou si o pereche de pantaloni scurti.
In legatura cu deciziile noastre legate de vacanta, unii aleg muntele, altii aleg marea. In mare parte, nu-i prea inteleg pe cei care aleg muntele vara, sezonul pentru munte fiind iarna, fiindca atunci ne putem bucura la maxim de el...
Vara este facuta pentru mare, sau marea pentru vara...
In fine, cu conceptul oamenilor, eu aleg marea si mereu am ales-o. Sa stau intins pe plaja, sa ma bronzez, sa simt adierea marii cum imi mangaie trupul... ahhhh, abia astept.

Momentan nu ma pot bucura decat de amintirile ce tin de vacanta noastra de anul trecut, care a fost una cu peripetii, care si astazi ne tavalim de ras cand ni le amintim.
Am cerut cazare eforie nord si asta am primit. Am ajuns acolo la Hotel Ibiza, ne-am dus in camere sa ne facem confortabili si sa ne desfacem bagajele.
Dupa ce am terminat de despachetat bagajele, am inceput sa privesc in jurul meu si sa vad o curatenie exemplara si conditii de nota 10+. Dupa ce-am admirat dormitorul meu, observ un acvariu cu cativa pestisori foarte draguti, ii admirat si le-am facut o poza cu telefonul.
Deodata, am auzit tipand din camera de alaturi... Stiam ca s-a intamplat ceva si am iesit rapid si in secunda 2 am fost in fata usii de alaturi. Am intrat inauntru, usa fiind lasata intredeschisa si acolo vad o fata de aproximativ 20 de ani, speriata, fiindca a lovit din greseala acvariul si a reusit sa-l fisureze umpic si curgea apa din acvariu, in dormitor.
Eu stiam ca unii oameni vor la mare, dar macar sa se abtina de la apa, macar pana la iesirea din hotel :))
Am coborat imediat jos la receptie si am anuntat cazul si doua persoane au venit cu mine si i-am ajutat sa mute casuta pestisorilor, care au fost instalati inapoi in camera domnisoarei.
Desi, poate, din scris nu vi se pare amuzanta intamplarea, eu va asigur ca a fost, mai ales daca ati fi vazut faţa fetei cand a vazut ca incepe sa curga apa din acvariu si cum statea ea suita in pat, in picioare si tipand... De parca mai avea putin si zicea: "E un soarece" :))

Dupa aceasta intamplare nefericita, m-am dus pe plaja, m-am instalat acolo si stateam la soare tolanit precum un motan lenes. Soarele cu razele lui imi mangaia trupul cu caldura iar singura melodie ambientala de acolo era sunetul marii...
Dupa 45 de minute de stat la soare, m-am decis sa intru in mare. Ma ridic si cand privesc in dreapta mea, vad pe "fata cu acvariul":
Ea: Vreau sa-mi cer scuze pentru adineauri...(si a mai dorit sa mai zica ceva dar am intrerupt-o)
Eu: Nu trebuie sa iti ceri scuze, nu ai de ce. Se intampla... Eu imi cer scuze ca nu am sunat la usa inainte sa intru, chiar daca era intredeschisa
Ea: A fost normala reactia ta. Ai auzit tipand, ai venit sa ma ajuti. Multumesc...
Eu: Lasa multumirile, si hai sa ne aruncam in mare...
Discutia noastra a continuat in mare si acolo am facut cunostinta unul cu celalalt, fiindca pe plaja eram ocupati sa ne cerem scuze si sa ne multumim...
Am aflat ca ea este din Constanta, asa ca... in vara aceasta o sa ne intalnim din nou. Ne-am imprietenit de atunci si tinem legatura. Si am zis: vara asta facem vacanta impreuna!
Cine se gandea ca un acvariu cu pesti va lega o prietenie?
Share:

Un comentariu:

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!