22.04.2013

Ceasuri de la Oulm.ro


Zilele acestea am intrat pe pagina mucroz.info, pe care am vazut ca este organizat un concurs care are ca sponsor, pe cei de la Oulm, care detin ceasuri de diferite modele dar toata la o singura calitate: superioara.
Cand am auzit ca este vorba despre ceasuri oulm, am zis: trebuie sa particip la acest concurs.

Vreau sa nu palavragesc prea mult la introducere si sa trec direct la prezentare.
Mie imi plac lucrurile care nu intra in sfera extravagantei, nici cand vine vorba de ceasuri.
Imi plac ceasurile mai clasice, sport si cu afisaj analog, care sa-mi fie confortabil pe mana si care sa ma reprezinte.
Cand un om pune pe mana un ceas, acesta nu este doar un simplu instrument care afiseaza ora, minutul si secunda, el trebuie sa se asorteze cu noi, sa fie un accesoriu la fiinta noastra si sa ne reprezinte modelul.
Un ceas nu poate fi ales "din ochi", cum nici eu nu am ales "din ochi" acest ceas. Mi se pare amuzant cand vad unii oameni care sunt imbracati curcubeu si au un ceas office la mana... pfff, despre asta vorbesc.
Revenind la ceas, modelul exprima simplitate si eleganta. Desi este considerat un model sport, eu zic ca merge asortat si la imbracamintea office, fiind foarte usor adaptabil la vestimentatie.

Ceasurile Oulm: Eleganta, rafinament si calitate!

Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!