22.04.2013

Dragostea de anime-uri

Cine nu cunoaste ce sunt anime-urile, acestea sunt desene japoneze. Cuvantul "anime" este imprumutat din limba franceza, care inseamna animatie.
Stilul acesta de desene japoneze reprezinta o forma dinsticta de animatie care este observabila prin calitate si figurile personajelor din desene.

De mic am fost indragostit de acest gen de desene, mi-au placut la maxim si-mi pare rau ca nu sunt posturi pe care sa se difuzeze doar anime-uri.
Inainte, erau pe Animax, dupa ora 20:00 anime-uri... pai atunci, dupa cand se facea ora 20 ma asezam in fata televizorului si nu ma clintea nimeni din dreptul lui. Sa nu mai spun ca mârâiam mai rau ca un caine cand incerca cineva sa se apropie de telecomanda :))
Unul dintre desenele mele preferate a fost Slayers - micuta vrajitoare. Lina si prietenii ei plecau in aventuri prin diferite locatii in speranta ca vor gasi secretul maririi puterilor si pentru a scapa lumea de intuneric. Pe traseele lor apareau tot felul de banditi si mici vrajitori care incerca sa le puna piedica, dar Lina gasea cate o vraja pentru toti.
Am iubit serialul si spun ca si acum tin cd-urile cu tot ce tine de acest serial: poze, video, melodiile de la intro etc.

Voua va plac anime-urile?
Share:

Un comentariu:

  1. Eu am văzut câteva anime-uri. Preferatele mele sunt Nana şi Paradise Kiss. Am citit şi manga-urile.
    Chiar dacă nu toată lumea a auzit de termenul "anime", cred că toată lumea a auzit de Naruto. Şi Bleach e destul de bun. Sau cine nu a auzit de DBZ?
    Tre' să recunosc că eu am fost fană Shaman King :d

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!