16.04.2013

Decoratiuni cu pietre




Un sfarsit de saptamana excelent urma, dupa cateva zile de lucru intest la locul de munca. Doua zile care anunta relaxare si deconectare de mediul urban.
Am fost invitat de niste prieteni de familie sa-mi petrec weekend-ul la ei, departe de mediul urban, de ambuteiaje, fum si injuraturile soferilor din plina strada.
Stateau in mediul rural, mediu in care am trait si convietuit si eu, ani la rand, dar din cauza serviciului a trebuit sa ma deconectez de mediul nativ.
Aveam sa ma reintorc pentru 48 de ore, intr-un loc fara internet, fara prea multa muzica in casti si fara stresantul drum spre serviciu, ma indreptam spre un loc plin cu verdeata, unde adevaratul mp3 se auzea dintre frunzele unor copaci, si singura conexiune era cea cu natura.
Dupa 45 de minute de mers cu microbuzul am ajuns in fata casei lor si am apasat pe butonul pus la poarta, ceea ce ei numeau sonerie, eu preferam sa-i spun "vestire de oaspeti".
Printre micile spatii dintre scanduri zaresc un trup omenesc, de inaltime medie, cu un tricou cenusiu care se indrepta spre mine. Mi-a deschis poarta si m-a primit cu calde imbratisari si m-a poftit inauntru.
Pasind pe aleea ce ducea spre casa observ in stanga mea ceva ce facea parte din elementul decoratiuni gradina, si era vorba despre un iluminator de gradina care se incarca cu energie solara. Prima data nu am stiut ce este, apoi l-am intrebat si el mi-a spus ca mai are si in spatele casei cateva.


Ma gandeam ca o sa fie frumos sa le vad luminand la noapte, ba chiar eram nerabdator sa le vad aprinse cum imi va incanta vederea si-mi va lumina seara, dominata de intunericul profund asezat peste zecile de case.
Face un gest cu mana si-mi indica sa mergem inainte, sa-mi arate mai intai curtea si am aprobat dand din cap, nestiind ce alte lucruri ma asteapta, in sensul bun.
Ajuns in spatele casei observ doua gratare de gradina foarte frumoase, de parca iti straluceau ochii cand le priveai si parca le-ai tine in puf doar pentru a sta acolo toata viata sa-ti incante privirea.



Apoi il intreb: "De ce doua?" si-mi spune ca nu s-a putut decide in privinta modelului si atunci sotia lui i-a spus: "Atunci, hai sa facem doua". Adevarul este ca aratau superb de parca erau elementul necesar pentru acea curte cu gazon verde, prin care iti venea sa te plimbi de placere.
Dupa toate astea, am fost invitat in casa; la intrare am fost intampinat de sotia acestuia care m-a imbratisat si m-a poftit in sufragerie.
Am luat loc pe canapea si priveam in jur cu satisfactie sa vad ce surprize placute imi mai sunt pregatite de minunatia asta de casa.
Doar cateva secunde a trecut de la intrebarea pe care mi-am pus-o si deja privind in stanga mea observ un obiect necesar pentru amenajari living. Era vorba despre o fantana arteziana de interior formata din roci de piatra.


Si dupa 30 de minute de privit, constat cu placere, ca insasi casa este o decoratiune minune. I-am intrebat de unde au aceste decoratiuni si mi-au raspuns ca au dat peste un site ROCKSTAR Construct, locul de unde le-au achizitionat la cel mai bun pret.
Mi-au spus: "Pacat ca tu nu ai curte, pentru a o putea amenaja, dar poti amenaja interiorul, la ei gasesti cele mai frumoase elemente decorative".
Pot spune ca aveau dreptate, si drept dovada, iata-ma acum acasa,  privind pe site-ul Rockstar Construct, gandindu-ma ce sa comand si scriindu-va si voua despre acest weekend ce m-a facut sa decid ca e timpul sa-mi decorez camera.
Share:

0 ♥♥♥ care bat:

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi parerea ta folosind un limbaj adecvat!
Fara insulte!
Fara injurii!